loading...
وبلاگ شخصی محمد صادق شجری
صادق بازدید : 9 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

به نام او. به نام کسی که صبرش من را حیرت زده کرده. به نام کسی که ستار است و صبور. گناه می کنیم می بخشد. گناه نکنیم فضل می کند. نافرمانی کنیم ، انتقام نمی گیرد. فرمانش را اطاعت کنیم قدرتمندمان می کند. دعا کنیم می شنود. کفر بگوییم می گذرد. به حال ما بسیار آگاه است. از رگ گردن که هیچ. خدا همان قلب های ما است. خدا همراه قلب های شکسته است.

شکسته از گناه. شکسته از مردم. شکسته از زندگی. اما با این وجود شکر می کند خدایی را که ذره ذره دارایی ما به لطف اوست و ما جز او هییییچ کس را در این دنیا نداریم. باور کنید کسی را جز او نداریم. اگر مادری هست او همان خداست ، اگر دوست و رفیقی هست از خداست و .... . شکر می کنیم خدا را به خاطر شیعه بودنمان. به خاطر حب علی (ع) که کمتر کسی در عالم از این نعمت بزرگ برخوردار هست. و لعنت می کنیم دشمن علی (ع) را که ریختن خون شیعه ی علی را صواب می دانند . لعنت بر کسانی که می دانند و باز هم سنی اند!

من ، محمد صادق شجری ، دانشجوی رشته ی مدیریت بازرگانی دانشگاه مازندران ، اهل شهر مقدس قم ، شهر امام زمان هستم و قصد بر این دارم هر چه در دل دارم برون ریزم. چه در زمینه ی مذهبی چه سیاسی و چه حتی ورزشی. 

باشد روزی اگر نبودم ، این بماند....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 591